FAQ

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Tijdens de service is het voor ons niet mogelijk telefoontjes op te nemen.

Uit ervaring weten wij ook dat telefonische bestellingen sneller een fout bevatten, dit door foutieve communicatie. Daarom raden we aan om vanaf heden enkel nog te bestellen via onze website. Alvast bedankt!

Voor wanneer kan ik een bestelling plaatsen?

Via deze website kan je 24/24 bestellingen plaatsen, je kan zelf de afhaling aanduiden en dit meer dan een week op voorhand, 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen via het contactformulier. Je mag een snelle oplossing verwachten.

Ik wil mijn bestelling graag annuleren, hoe werkt dat?

Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. Indien deze bestelling al wordt klaargemaakt, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.